Chill med hesafjantar och fullt ös i Ettan.

Lördag 21 juli
Stack på jobb och jobbade till halv fem. Hem och äta, fixa mej, till och med locka håret och så iväg till Ekenäs med Nette. Chillade i stan där några hesabor började snacka med oss så hade en halvtråkig förfest på bryggan med dem innan vi drog till Ettan. Värsta drama där. Blev dissad, sket i det och dansa loss som en galning men sen dissade jag i min tur vilket jag vet att inte alls var shyst men det bara blev så. Allt slutade endå bra. Med film och fjantar som somnade efter en kvart så bara att stänga av allt och sova jag också då.
 
Helmysko men roliga snubbar didära.
 
Och så tog vi lite egobilder på oss själva också såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0