Fira myndigheten.

Lördag 30 juni
Efter att par timmars sömn var det bara att stiga upp och springa in till stan ennu en gång för att ta tåget hem. Höll på att somna sittandes där och var först nära att inte alls hinna med tåget heller.
Såfort jag kom hem tvättade jag ansiktet och lade mig och sov. Sov från och till hela dagen. Vaknade ofta men var fortfarande lika trött så det var bara att fortsätta sova. Tyckte sen jag sovit tillräckligt så hoppade i duschen och fy fasen vad skönt det var! Men nej, var fortfarande död så kunde inte hålla mig vaken, speciellt inte eftersom det var ettan som var planerna för kvällen. Sara var i Helsingfors hela dagen så hann tur nog sova länge sen ennu. Så fixade jag mig och pappa körde oss till Ekenäs. En energidricka på vägen gjorde under så piggnade till helt redan då men sen när vi var där och dansade så fanns det inga känningar alls av trötthet. Jag hade en superrolig kväll med Sara och träffade mängder med roligt folk.
När det stängde stod vi utanför och väntade på skjuts en stund men blev "medbjudna" till Prisses så gick där via en sväng innan vi kom hem. Hölls vaken av lite textas men sen blev det välbehövd sömn!
Tumblr_lk1t2c0vaq1qba1yno1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0