Hälsocentralen och häng i Abc med tjejerna.

Onsdag 18 juli
Vaknade för en gångs skull någorlunda tidigt vilket även det var hur skönt som helst. Fick en del gjort. Bykt, fixat mat, varit till hälsocentralen, tog ett par prover på grund av att halsen är sjuk igen. Fick svar direkt på ena som visade att det var nått så fick tid att träffa läkare ett par timmar senare då jag fick antibiotika utskrivet så nu äter jag det igen.. Cyklade iväg en sväng till Säästöpörssi också och en snabb sväg till Canny.
Lite senare träffade jag Manda. Sjukt länge sen sist så det var superskoj. Vi var till Canny igen och hittade en tröja, en shortsdress och ett nagellack.
Mamma kom till Karis så handlade lite med henne och så hade hon varit snäll och lagat mat åt mej. Lite senare åkte jag till Abc och träffade Sara och Kattan. Massa snack och prat om allt möjligt :)
 
Såhär spenderade jag en del av tiden idag..
 
Ps.
Bra att folk kan lära sej att sköta sitt eget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0