Ledig dag och strålande vackert väder.

Torsdag 5 juli
Blev väckt sex på morgonen av ett meddelande... Trevlit :D Steg i varej fall upp först några timmar senare men har fått en hel del gjort idag. Diska och städa undan lite. Så kom mamma hem en sväng. Åkte med henne till pappa där jag låg ute i solen och försökte få lite färg. Har jobbat en massa när det råkat vara sol så är lite av en blekfis för tillfället. I vanliga fall brukar jag ha legat en månad i Vitträsk nästan varje dag så detta är nästan ett skämt. Men visst fick jag lite färg, kan hända att det är borta såfort rödheten lägger sig men endå något.
Det kom lite moln så jag började putsa på bilen invändigt. Den har stått ute orörd i två år så det var en del att göra... Så ska den dammsugas och trycksprutas ennu så är allt klart. Körkortet kvar att skaffa bara men är ju på god väg :)
När jag kom hem ringde jag Nette så hon kom till stan. Hängde med Tony en stund och sen bara snackade. Handla och så chill på ängen. Så otroligt skönt med riktitg genomträngande sommarvärme<3
Hem och så ut och springa en kort runda, bara lite på helften av den vanliga. Så dusch och sitta och snacka med skojjiga, söta typer men nu sova!
Dröm söta drömmar<3
Första lediga dagen den här veckan och helt molnfritt. Åååh vad jag blir lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0