Lite sömn och mycke chill.

Söndag 22 juli
Hade skitsvårt att somna och när jag väl somnat vaknade jag snart igen. Stod ute på balkongen en god stund och lät bara tankarna snurra. Skönt! Så småningom vaknade de andra också och vi kollade film, nytt försök och den här gången somnade ingen. Vi fyra stack och äta. Inte alls god fettomat men de andra verkade gilla. Via butiken, lite chill på vår gård och sen sova. Fy fasen vad skönt det var att äntligen sova.
När jag vaknade drog jag iväg till Abc och träffade Nette. Senare också Pernilla och Erika.
Så hem, snacka skit och så sova igen.
Men mysiga shorts och lånad t-skjorta drog vi in till stan och röjde lite. Trevligt hade vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0