Skitkul kväll och natt med mina söta små ekenäsvänner.

Fredag 29 juni
Jobbade från nio till halv fyra och for sen hem och grejja med en massa tills 22.10 tåget for till Ekenäs. När jag kom till Ekenäs började jag gå till Isabelles där hon, Larisza, Alisa, Sara och Tova var. Österby eller Västerby eller nått så en bit var det att gå. När jag kom fram hade de precis bestämmt att vi skulle in till stan så det var bara att gå hela vägen tillbaka. Vi stack till en fest, rätt lame först men det började komma mer och mer folk hela tiden så det blev riktit skoj. Speciellt sen när vi flyttade inomhus.
Efter dansas, ölspel och annat skoj slocknade han som hade festen så vi alla stack. Till en fest som var nära Isabelle så tredje gången jag gick den vägen på bara några timmar, motion är bra! :D
Gick och hörde på sångfågel och snackade skit hela vägen bara. Så mera festas resten av natten. Sextiden ville killen vi var hos ha ut oss så nästan vi alla som varit där gick till en bensinstation för de trodde den var öppen så de skulle få tobak men de var den inte. Fin syn för de förbipasserande med en hop ungdomar, över tio stycken står på en stängd bensinstation sextiden på morgonen :D Efter en stund tyckte vi i varje fall vi skulle gå hem till Isa och sova. Klockan var lite över sju när jag somnade så inte mycket till nattssömn om man säger så, haha!
Såhär såg jag ut. Fick sy om t-skjortan innan jag stack dessutom :D (Observera de fina blommorna i rummet, och det är mindre än helften av det jag fick till födelsedagen :) Fina är de.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0