Speciella diskusioner och trevlig kväll.

Torsdag 19 juli
Gick till jobbet till tio. Satt i kassan första timmarna och städade hyllor med Pernilla de sista två timmarna. Stackars folk som hörde våra diskusioner för dom var inte på många vis normala, Speciellt inte med tanke på att vi var i en butik där vem som helst kan höra, haha! :D Duscha hann jag såklart inte med imorse heller eftersom jag som vanligt vaknade för sent så jag hoppade i duschen såfort jag kom hem.
Senare stack jag ut och träffade en. Vi gick bara runt i vår lilla stad i över två timmar. Satt i pumpis en stund och lite sånt. Massvis med skratt och prat.
När jag kom hem kollade jag ett avsnitt Lost innan jag gick och sova ovanligt tidigt och sov supergott.
Trevlig kväll helt klart :)
Var egentligen tänkt som en hundpromend men ändrade planer så blev bara promenad utan hund men kolla vilken gulli "promenad utan matte"-bild jag hittade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0