Tacokväll med kusinfamiljen och grannarna.

Måndag 23 juli
Såfort jag vaknade fixade jag mej, packade ihop allt som skulle med till stugan och stack iväg för att reda ut lite grejjer. Blev först en film så det seriös snacket blev inte så långt men lite fick vi klart i varje fall.
Mamma hämtade mig och vi kom ner till Båsa. Min fina kusin med sin mamma och flickvän kom också hit och så stack vi över till grannarna på tortilla/tacokväll. Helt sjukt gott! Speciellt guacamole. Tacokvällen fortsatte till vinkväll för de andra men den var vi yngre inte riktigt med på så vi kom över till oss istället. Massa snack och chill men dom somnade tidigt som vanligt. Men tur var väl det kanske för mitt humör var konstigt och svängigt så behövde nog sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0