Chill hos Sara.

Onsdag 27 juni
For på jobb till nio igen och slutade halv fyra. Helt slut även idag. När jag slutade var Sara utanför och väntade så stack vi till henne. Tänkte kolla film men det var strul med ljudet så det blev inget med det. Så försökte vi (eller kanske snarare jag..) stalka en kille på fb men han var helt totalt omöjlig att hitta så även det sket sig.
Men fota lite gjorde vi för Sara sa att hon absolut ville, haha :) Och så började mitt öga bråka. Först trodde jag att jag fått en ögonfrans eller något rosk för det var irriterat och sjukt som fan bara man rörde typ... Så när jag fick skjuts hem av hennes syster märkte jag att det ögat var mycket mindre och såg ennutill helpsykat ut eftersom mascaran var borta från det ögat så hade som halva ansiktet sminkat :D
Senare på kvällen började det bli helt rött och ihopdraget och superkonstigt så har börjat ta medicin för det men är lite tveksam till att det kommer hjälpa endå.. vi får se. Hoppas kan man ju alltid.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0