Trög skalle.

Tisdag 26 juni
Jobbade från tio till 17. Huvudvärk och helt trött i skallen hela dagen så tiden gick långsammt, och så var det dessutom gläst med folk så det kändes ennu långsammare.
När jag kom hem fixade jag lite att äta och satt mig framför datorn men hade flyttat datorn till sängen så efter bara en lite stund hade jag somnat och sov till nio. Skönt som fan.
Men piggare blev jag inte så satt bara och närdade lite mer innan jag hoppade i duschen. Typ superlänge eftersom huvudvärken släppte så det var så otroligt skönt men tyvärr var den tillbaka nästan direkt när jag kom därifrån.
http://www.betterbusinessgrowthfaster.com/Portals/139537/images/work-in-progress.jpg
Jeejee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0