Midsommarfiras.

Fredag 22 juni
Midsommar och Elas födelsedag! Stort grattis gumman!<3
Fixade, diskade och packade ihop lite innan pappa kom och hämtade mig så stack vi till Båsa. Rita, Tomas och mofa var redan där då. Så var det dags att äta. Riktigt gott.
Efter maten gick jag ut på en barfotapromenad, första för i år :D Plockade en massa blommor och hemma igen satt jag mig och fixade ett par kransar. Den ena hade visnat nästan innan den var klar... Överdrift men hängig blev den. Den andra däremot var av blåbärsris med några rosor fastbundna i så den höll betydligt bättre. Blev till och med nöjd.
Glass och jordgubbar till efterrätt och så fick jag skynda för att hinna med Ela och Heidi som skulle till Sannäsudd. De hämtade mig och vi stack iväg. Först en sväng till Abc. Gick in med min krans på huvudet så fick ju några blickar.
Elas andra syster, Paula, skulle också med så sen skulle vi ennu via deras. Tog en jävla tid eftersom de var mitt i bastubadas men så kom vi äntligen iväg sen. Med åtta människor i en bil blev det lite trångt så jag och Ela fick sitta i bakluckan, haha så jädra skoj^^
Väl där hängde vi med snappertunabor och dansade som fan :D Mådd sådä passlit bra men de fanns ju nog dom som mådde sämre. För hälften av shakki slutade det nämligen med att de stod och spyd... fy och usch.
När det var slut där stod vi och snackade med snappertuningarna och några ekenäsbor. Alla ville testa min krans så plötsligt såg jag nån gammal gubbe gå med den på huvudet. Hur den hamnade där vet jag inte men man kan nästan kalla den stulen. Lite synd var det juh men huvudsaken var att den hållits på mitt huvud största delen av kvällen i varje fall :D
Så påväg hem var vi via shell. Random människor tyckte att vi skulle komma till hangö, skoj men nej tack :D
När jag kom hem låg alla redan och sov så jag gjorde detsamma.
 
Vi hade en otrolig tur med vädret idag!<3 Sol och värme hela dagen.
 
Trångt som fan så vi fick hoppa in i bakluckan :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0