Abc med Sara och Jenny.

Måndag 18 juni
Sov länge och slöade massa. Plockade ihop allt som skulle med upp till Karis och så kom vi hit. Halv sextiden ringde bilskoleläraren så då for jag och köra. Gick helt okej, skoj var det i varje fall :D Efteråt lämnade mamma av mig i Abc när hon skulle på jobb. Stod och snackade med Robin en stund medan jag väntade på Sara och Jenny. Vi satt där ett par timmar och hade superskoj, massa nytt skvaller och annat skoj babbel. Dessutom såg jag en kille som såg precis ut som Silvester, började nästan tro att det var han men nejdå. Det roliga är att när jag såg Silvester var jag övertygad om att det var denna kille ända tills han öppnade munnen och jag fick höra de underbara österbotniskan. Fasen vad jag också vill kunna snacka så. Sen "mobbade" de mej för att jag halvt stirrat men vadådå,? Klart jag stirrar när jag nästan börjar tro att det var österbottningen, och jag menar.. vad fasen skulle han göra i Karis abc ?! :D
Så var Saras mamma snäll och skjutsade hem mej så jag slapp gå, för det var faktist lite kallt sen på kvällen.
Hemma kollade jag massa Pretty little liars igen innan det blev att sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0