Avslutning!

Lördag 2 juni
Fixade mig och så stack jag på avslutning. Har fått min första sjua i engelska i gymnasiet, jeejee, blev skitglad, finskan däremot var ju inte godkänd men resten hade gått bra.
Kom hem och lade mig och såg på tv, somnade till och med. Så hoppade jag i duschen och fixade mig igen. Ela kom och vi stack ut och kruisa lite innan vi for till Ekenäs. Efter lite mer kruisas träffade vi Eve och Amanda och jag passade på att bli lite arg där en lite stund också. Helt löjligt och utan orsak egentligen men jo...
Annars träffade jag Sebbe, Felicia, Larisza, Isabelle, Elin, Alisa med flera<3 Fasten det tyvärr inte var mycke folk där alls. Alla utom lilla jag slipper ju in på krogen MEN snart, snart, snart!^^
For till Eve sen för det var svinkallt och hände inget innan jag fick skjuts hem.


Äntligen sommarlov!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0