Dagen före midsommar.

Torsdag 21 juni
Stack på jobb från nio till tre. Fullt upp hela tiden men de flesta var tur nog på bra humör. Slutade och var påväg hem men så råkade jag stöta på Nette så blev i stan med henne. Canny en sväng men det blev ingen hatt för det är tyvärr inget som passar min skalle. Inget annat heller. Så träffade vi Tony och hängde med honom. Snackade lite med Frans också som tyckte det var superskoj att slänga all aska på mig.. Hur kommer det sig att tobak, speciellt röken allti söker sig till mig. Det spelar liksom ingen roll var jag sitter, röken råkar endå allt som oftast söka sig mot mig. Stört :D
Så ringde mamma och sa att hon var hos mofa eftersom Rita (moster) och hennes man kom hit från Sverige tidigare idag. Fanns massor att prata om och så bjöds det på rabarberkaka. Men så ringde Sara och sa att hon slutat träningen så stack in till stan tillbaka och träffa henne. Gick runt massa, skvallrade om allt som hänt sen sist, åt godis och hade allmänt roligt som vanligt. Superslöa igen såklart.
Påväg hem till mig träffade vi på Bena och några av hans kaverin så satt och snackade en stund med dem innan vi faidade och kom hem hit. Mera babbel och jag höll på att somna, så övertog Sara min dator och jag höll ennu mera på att somna och så när hon ska fara frågar hon om jag inte tänkte hämta skotern... Fuck! Jag hade helt och hållet glömt att jag hade den i stan men det var bara att glatt hoppa upp och sticka efter den.
Nu är jag totalt övertrött, hämst.
Dröm sött och ha en riktigt rysligt trevlig midsommar allihop!<3
 
1163634-9-1309176608906_large62f7c0e720dce8201f990eaa96ba9d79_largeJag måste komma ihåg att binda en krans imorgon! Och så får vi hoppas på värme också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0