I rövas med Ela och Eve.

Lördag 16 juni
Stack på jobb men fick ingen gröt till mogonmål för hade ingen mjölk, smörgås istället och var hungrig efter en halvtimme typ. Okej nu överdrev jag men jag vill verkligen ha gröt, haha.
Jobbade till halv fyra, köpte sen en supergod twix glass som jag åt på vägen hem. Nam<3 Så hemma var det bara att packa ihop lite grejer och fixa med annat innan mamma kom och hämtade mig och så stack vi till Båsa.
Hon körde mej vidare till Barösund till Rövas där det hölls konfirmationsläger. Åt grillkorv och hade skoj med Ela, Eve och en massa ingåbor. Sen fick jag åka hem med fartdårar, uss vad jag inte heller kommer att kunna hålla rätt fart på vägarna :D
Resten av kvällen gick åt till att bara slöa och sen sova.

Sött, folk kommer för att hälsa på och de enda de gör är sitter inne på rummet. Hympf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0