Jobb och jogging.

Onsdag 20 juni
Steg upp och fixade mig vid tiotiden. Tony ringde så stack till stan och träffade honom. Han växlade mellan att ena sekunden kalla mig fet och andra anorektisk, voivoi att han orkar :D
Så träffade jag på Max som följde med mig till Canny när Tony fastnade med Ronja. Kollade på en t-skjorta och senare kom Robin till butiken med exakt en sådan som han just köpt så tur att jag inte köpte den. Hittade inget annat heller men blev sjuk på en hatt trots att jag ser heldum ut i den. Den i sig är ju cool^^
Så var jag tvungen att sticka till jobbet. Från två till åtta. När jag slutade köpte jag en supergod marsglass och kom hem. Böt om och stack ut på en joggingrunda. Tungt som fan typ i början av de två sista kilometrarna men så anföll ett par hundar mig och jag klappade lite på dem och precis efter kom denna übersnygga människa gående... Han liknade Danny fucking Saucedo. Bara det säger ju en hel del och hur snygg han var! Lång, blond och brunbränd, det var nästan så jag fick dra efter andan några extra gånger... Men det hela gav mig en energikick så resten av vägen sprang jag mycket snabbare utan problem trots att jag precis innan varit helt slutkörd :D Men fy vad mina ben kommer att vara sjuka imorgon!
Hem och duscha, snacka lite med Ela och Sara, åt en supergod mozzarella-tomat smörgås och nu sitter jag och snackar med bästaste Silvester men ska strax sova. Klockan är redan alldeles för mycket med tanke på att jag har jobb imorgon bitti!
Dröm sött<3


Han ville inte vara med på bild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0