Plättar och pannkaka.

Söndag 17 juni
Jag sov övet tolv timmar men var endå trött hela dagen. Grannen bjöd på plättar så vi gick över. Goda var det men genomstekta som hon påstod, det kan jag inte hålla med om, de var som hälften deg, haha men som sagt, gott endå. Detta blev min frukost i princip och sen hade mamma gjort pannkaka så jag var tvungen att äta lite sånt också. Det kan man kalla min lunch. Oj vad hälsosammt. Senare fick jag tur nog i mig lite riktig mat men satt och var slö endå. Solen var framme men det var inte alls varmt så hade ingen lust att va ute. Bättre att sitta inne och låtsas att det är varmt ute :D
Nörda och såt och så var det att sova igen. Var vaken ungeför precis tolv timmar om ens det efter att ha sovit tolv timmar.. Nått är fel :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0