Juni månad är här.

Fredag 1 juni
Juni månad är här nu och snart fyller jag år. Körkort ska jag skaffa så småningom också och en massa annat som händer under sommaren. Usch vad jag ser fram emot... framtiden bara helt enkelt :D
Vaknade i varje fall lite senare än jag tänkt men stack till hälsocentralen och får svar på måndag så bara att vänta och se. Kom hem och duscha och sen til skolan. Chillade på ängen, åt grillkorv och kollade vollleyboll matcher. Mulet var det men vi hade tur för det kom nästan inge vatten (hoppas regnet håller sig borta imorgon kväll också!). Så stack jag med Sara och kolla lite skor, blev helt förälskad men det ena paret hade way too hög klack och var rätt dyra dessutom och dom andra fanns inte i min storlek. Tillbaka på ängen satt vi och åt sorbet, inte lika god som jag trott men helt okej. Vidare till kusinerna sen, deras mamma blev färdit med sina studier nämligen. Stort grattis till alla som blivit klara!
Hem och har fixat lite stuff och kollat filmen 13 going on 30. Sjukt rolig! Men nu börjar det bli sovdags. Imorgon avslutning^^
Dröm sött<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0