Sket i popkalaset.

Lördag 9 juni
Vi sov länge, åt och kollade tv. Stack ut en stund. Upp till träsket och gå en sväng. När vi kom tillbaka kollade vi mer tv och åt god mat. Så bestämde jag mig för att inte sticka till popkalaset. Vet inte riktigt varför men hade ingen feelis, dåligt väder var det, skulle fått bråttom och inte kunnat stanna övernatt så skulle blivit tvungen att bli hämtad av mamma och åka till Båsa mitt i natten. Och så att betala 30 euro för att slippa dit trots att jag inte alls hade lust kändes lite onödigt. Stannade hos Sara istället och hade kul. Vi gick ut en stund, snacka ännu mer och kollade första avsnittet av Eastwick. Jag fastnade...
Sen hoppade jag på skotern och åkte hem efter att ha spenderat över ett dygn med Sara! :D Slängde in det sista i väskan och så kom vi hit ner till Båsa.
Satt och lyssnade på radio från popkalaset tidigare och när det var Den svenska björnstammens tur ångrade jag nog lite att jag inte var där... Och nyss har jag kollat två avsnitt till av Eastwick. Men nu sova!
Dröm sött<3


Söt!


Kommentarer
Postat av: Sara

ouje!

2012-06-11 @ 13:12:57
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0