Tillbaka i Karis.

Onsdag 13 juni
Det märktes att jag jobbat på igår för det kändes i så gott som hela kroppen speciellt sido-magmusklerna, armarna och låren men det är skönt, har nog saknat träningsvärk lite :D Vaknade i varje fall nio och packade ihop allt. Kom till Karis med mamma. Handlade lite och så hem och duscha.
Koka en brabarberkräm, fixa sallad och ränsa kyckling hann jag bland annat med innan jag drog iväg på jobb. Endel var inte på bästa humöret kan man säga. En tant börja halvt skrika på mig för att hon inte skulle betala med det kortet hon sa så hon var tvungen att vänta en stund bland annat. Jag hade väldigt svårt att inte börja skratta :D
Så när vi skulle stänga var det igen en sur tant där. Hon blev tillsagd att butiken stänger men hon fortsatte bara att handla och sen när hon väl kom till kassan stod hon och sa att vi borde sagt i presens eller inte presens eller nått... I varje fall så stod hon och tjata om gramatiska former. Så himmla onödigt :D Hon var nog fullt medveten om att vi stänger nio tror jag nämligen.
Så kom jag hem, städade, nördade och fixade en banan-blåbärs smootie (sjukt gott) sen sova.


Smootie och rabarberkräm. Nam!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0