Lykkeskri.

Torsdag 14 juni
Slöade framför tv:n enda tills Tony ringde så stack ut och träffade honom. Snackade massa om en massa som vanligt men så var han tvungen att springa tillbaka till jobbet så stod och snackade lite med Ronja. Hon var i glasskiosken så jag fick till och med en glass. Nam^^
Hem och fixa mat och fixa massa men skynda iväg till tåget. Trodde att jag inte skulle hinna men hann precis. Väl i Ekenäs ringde jag Larisza som ennu var hemma så tänkte att jag får vänta ensam men precis då råkade Tony hoppa ur en bil. Snackade en stund med honom och sen med Jay en stund. Gick in ett varv i Seppälä och hittade en skoj t-skjorta, allt för stor men tänkte att jag kanske kan sy in den.
Sen träffade jag äntligen Larisza. Är evigheter sen vi sågs sist mer än typ avslutningen så det var superroligt<3
Satt i stallörsparken och snackade en massa innan vi bestämde oss för att gå hem till henne så där satt vi och lyssnade på musik och snackade ennu mer innan mamma hämtade mig. Vi han en snabb sväng till butiken innan mamma körde hem mej och stack vidare till Båsa. Åt lite och har nu suttit här. Kollar filmen 21 och snackar lite mer med Larisza. Men snart sova. Imorgon kvällstur och sen morgontur på lördag så kommer att vara väldigt osocial tror jag :D
Dröm sött<3


Helt otroligt gott!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0