Regndroppar ränner längs huden.

Tisdag 12 juni
Satt inne halva morgonen trots att det var superfint väder men sen kom kusinerna och vi stack och kärrade ved. Det var skoj men allvarligt, de enda som fick perngar för arbetet  de va de enda som gnällde... Så att höra på det tog på nerverna. Så percis när vi fått allt gjort började det regna. Sprang hem i regnet och stod sen ute på gården me regndroppar rinnande ner längs huden, det regnade rätt rejält till och med. Det är sommar. Det är lycka<3
Vi fick sen skjuts till Vitträsk där jag äntligen fick årets första dopp taget. Så sjukt skönt. Hämst att ta sig i men när ma väl var i, dedär simtagen. Frihet!
Träffade Ela och Jamppa. Ingåborna kom en sväng men stack rätt fort för dom kände inte för att fiska. Vi for istället med Linda en vända till Barösund och sen hem till Ela. Jag hörde av ett as som har jädra svårt att förstå saker och ting, blir förbannad snart. Låt mej bara vara! Annars var alla också helt uppochner. Rädda och ledsna och allt för småsaker. Chill out perople! :D
Hem, kolla Eastwick och lite snack med Tony och Silvester<3 Och annat crazy people som typ Benjam, hoho endå sånt folk :D
Sen sova och bilskolan vägrar svara och säga när jag ska köra nästa gång. Jag kommer ju inte hinna få kortet alls tills när jag fyller på det här viset..

Detta var första dagen av sommarlovet som verkligen kändes som sommar. Sol och värme, arbete utomhus, kusinerna här, simma och att stå i regnet. Fler sånahär dagar tack!


Att grilla i regnet var inte det lättaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0