Hemgjord rabarber-hallonkräm.

Söndag 3 juni
Vaknade tidigt, såg lite på tv och försökte sova lite mer sen men det var lika omöjligt som på morgonen att somna om så fortsatte bara att sitta och glo på tv. Så vid tretiden tog jag skotern och stack till Nette som fyllde 18 igår. Stor grattis!<3 Fick supergod kaka, massa snack och så kollade vi film.
Hem en sväng innan pappa kom efter mig och vi åkte till Båsa. Grillade. Majs, nam. Och till efterrätt rabarber-hallonkräm som mamma gjort och grädde till det. Läskigt gott!
Hem och nu sova. Imorgon jobb och jag är nervös. Kommer få tunghäfta när jag ska försöka säga ågot på finska men de går som det går, bara att försöka sitt bästa.
Dröm sött<3

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/395817_2630868662263_1571770003_3190195_2130714132_n.jpg
Grattis Nette!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0