Köra.

Onsdag 6 juni
Sov superlänge men när jag väl orkat dra mig upp stack jag till stan och träffade Tony en stund innan jag kom hem och packade. Stack ut och köra och så kom mamma och hämtade mig. I Båsa kom Ela och Jenni till oss en stund innan vi gick till Fagervik. Chill men det blev riktigt kallt mot kvällen så kom hem.
Ville fråga ut bara för att veta (och för att jag är intresserad av hur folk tänker) men snubben tog det hela på helt fel sätt och blev sur. Whatever dude.. if you can't tell me the truth I don't want you so really.. I don't care mush at all. Grow balls for God's sake :D MEN bara för att jag inte vill ha honom betyder det ju inte att jag bara kan glömma allt sådär, det går tydligen inte att förstå så okejdå, om det är så du vill ha det så visst :D

1028735-7-1339252022758_large
Summerfeeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0