Känner energin pumpa i kroppen.

Torsdag 7 juni
Satt halva morgonen och hörde på Cascada och kände hur energin bara pumpade i mig! Den musiken får mig att känna mig som att inget kan stoppa mig. Och snart är antibiotikakuren över så då kan ja börja springa igen och få ut lite energi den vägen så att jag inte är så emotional hela tiden :D
Grannen bjöd på mat så gick dit och åt supergod köttfärspaj. Packade och så körde mamma hem mig. Kollade sen How do you know och Big miracle. Den första var rätt bra men den andra var tråkig. Började kolla Supernatural men det stärvade efter bara ett halvt avsnitt så snackade lite med skoj folk och gick sen och sova. Jobb att vakna till så bäst att få lite sovet.

http://www.comingsoon.net/gallery/55133/Big_Miracle_1.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0