Andra boken utläst.

Måndag 12 mars
Började dagen med tre timmar skola och de tre håltimmarna jag hade efter det utnyttjade jag till att gå hem och plugga psykologi. Så klockan två var det gymnastik på schemat så då var det bara att dra sig iväg till sporthallen. Sprang några varv och spelade sen badmington. Såfort vi slutade skuttade jag duktigt hem till lägenheten och fortsatte läsa. Andra boken fick jag utläst och nu har jag läst några få sidor i tredje.. Mycket är det kvar men är på god väg :)
Här hemma borde jag städat men sket i det och satt här istället. Dusch och lite annat. Snacka om en liten dejt med en kompis men det blev inget med det så har liksom inte så mycket att säga. Det enda jag gör om dagarna tycks ju vara att umgås med psykologiböcker -.-
Imorgon är det lång skoldag och efter det hem och läsa på direkten. Kommer somna, det kan jag slå vad om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0