Arbetsintervju.

Tisdag 13 mars
Religion två timmar. Håltimme som jag utnyttjade till att sticka en sväng till butiken och sen läsa några sidor psykologi. Sista timmarna modersmål och började där skriva min analys om en bild ur diesels reklamkampanj. Hem och läsa och tänkte att jag skulle få minst hundra sidor lästa idag men så började pappa snacka något om datum och när jag förstod att det var 13:de idag fick jag nästan panik för det slog det mig att jag hade arbetsintervju idag men trodde det var imorgon. Tur nog var det ennu en timme tills jag skulle befinna mig där så jag hann ju bra. Jag tror det gick rätt bra och får jag det inte blir jag riktigt ledsen.
Efter det stod jag och snackade med Max medan jag väntade på skjuts. Fortsatte läsandet men motivationen var som bortblåst så ligger lycket efter i planerna nu.
Men imorgon har jag mycket tid att läsa :)

http://theinspirationroom.com/daily/print/2007/3/diesel_global_warming_venice_2.jpg

Denna ska jag analysera in i minsta detalj innan fredag. STRESS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0