Chill lördag med sötingen.

Lördag 24 mars
Steg upp sent och fixade lite här hemma, så pasade jag på att epilera benen när jag nu råkade ha tid men fasen asså det tar länge, och vidare skönt kan man ju inte heller säga att det är. Men värt det anyway :)
När mamma kom från jobbet hämtade hon en supergod kycklingsallad till mig så mätt och glad åkte jag sen till Sara. Katten var där en stund men stack sen. Vi hängde där ett par timmar och for sen till Abc. Satt där och snackade och tryckte i oss lite fettomat. Emmi råkade vara där så det var kul att snacka lite med henne eftersom det är skitlänge sen jag sett henne :)
Senare åkte vi runt lite i stan och några minuter före ett var vi hemma hos Sara och kollade film. Och kröp sen och sova.

Katten gömmer sig bakom mig, Sara gömmer sig nästan bakom cokisen. Snygga shygga chejjer :D Och jag borde gömt mej med det gjorde jag inte :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0