Dagens skratt.

Måste bara berätta en sjukt rolig story innan jag ska sova.
En kompis hade kollat på Mr. Bean för några dagar sen och sett honom stoppa in tuggummi i örat istället för öronproppar. Min kompis var tydligen tvungen att testa om det funkade så satt han där med tuggummi i örat. Bra så långt men så skulle de ha ut det och enda lyckades de med men inte det andra...
Någon dag senare skulle han på körlektion eller uppkörning eller vad det var för mopedkörkortet så han fick en öronsnäcka eller vad det heter så att han kunde höra instruktionerna av körläraren men han fick den i örat med tuggummi i så han körde knappt något och körde en massa fel.
Fan vad jag skrattade när han berättade detta :D Kanske lite elakt att skratta men ärligt, vem stoppar in tuggummi i örat!? :D
Tuggummit är nu utplockat och allt är lugnt.


Hittade tyvärr ingen bild på det men när jag googlade Mr. Bean hittade jag denna och det ser också jädra kul ut :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0