Halväcklig ananasmak.

Fredag 30 mars
Finskaförberädande klockan tio, känslan av att jag inte kommer klara provet på måndagen blir bara starkare men då är det bara att skriva om och försöka igen. Gick och äta med Sara och Katten och så satt jag och snackade med Ela och Jenni när de var och äta. Snackade lite sommarplaner och annat. Jag ser så otroligt mycket fram emot denna sommar. Kommer att bli sjukt kul!
Fick ut proven, hade gått helt okej, 7½ sen hängde jag med Sara tills hennes träning började.  Men snart slutar hennes träning så ska springa dit så åker vi till henne sen.
Vi hörs<3

Var via butiken och köpte denna också. Valde denna bara för den är mycket finare än Tropic, haha! Den var helt okej men inget jag kommer köpa igen. Ananas och mandarin skulle den smaka.

Kommentarer
Postat av: s

Sv: Tack så jättemycket!!

2012-03-30 @ 14:38:00
URL: http://slaktatom.blogg.se/
Postat av: esther

hahah:) fin blogg du har;)

2012-03-30 @ 18:44:16
URL: http://zuccini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0