Honey.

Torsdag 29 mars
Historieprov klockan nio. Gick helt okej kändes det som. Skolan en stund, hängde med Sara och Ela. Här hemma har jag fått lite religion pluggat, lägenheten städad och fixat med lite allt möjligt. Har även haft besök av Eve och kollat båda Honey filmerna. Så sjukt bra och man vill bara ställa sig och släppa löst själv, tyvärr har jag ingen taktkänsla så det ser inte vidare bra ut när jag gör det men sjukt kul är det endå så har stått här och rört mig som en idiot, är rädd att man inte kan kalla det dansa men det var det jag försökte :D
Imorgon sticker jag till Sara sådär för övrigt.
Dröm sött<3

http://idasfilmochserieblogg.bloggsida.se/files/2011/08/Honey-honey-878723_1024_768.jpg
Sevärda båda två men tycker nog ettan är ennu bättre. Och Jessica Alba har verkligen drömkroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0