Ingen bra dag.

Det är verkligen inte min dag idag. Högre makter tycks vilja straffa mig men anledningen har jag ingen aning om. Dagen började med att jag slog huvudet i lampan. Vaknade och trodde jag försovit mig rejält så jag som flög ur sängen. Tror jag hade drömmt att jag vaknat så trodde att jag somnat om x) Kallt var det ute också.
Första timmarna tråkig historia som jag inte alls kunde vara koncentrerad på, modersmål där jag trodde jag skulle få skriva på analysen men det fick jag inte, håltimmen som jag också hade tänkt ägna åt analysen hade vi info om helsingfors universitet så fick inget gjort då heller. Nu två timmar religion. Sen ska jag hem och äta glass och plugga hela dagen... börjar känns som att jag är gift med skolan och det är definitivt inte jag som är den dominanta här, haha! Men jag ska nog överleva endå :D

En till bild från serendi igår i brist på annat. (Tagen av Sara <3). Apmiffad min jag har, I knöw x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0