Jag vill ju också ha hund juh!

Hos Sara kollade vi film Love Happens, dålig, tråkig och inte sevärd enligt mig, händer inget och den är bara konstig. Vi åt pizza och lite annat smått också. Så tänkte vi se en till film men istället gick vi ut och tog en massa roliga foton och korta, små filmklipp. Snackat om allt och inget har vi självklart också hunnit med. Chill <3
Pappa ringde och sa att halvsyrran, eller egentligen hennes sambo, har skaffat hund. I didn't see that one coming så blev jädra förvånad men i varje fall så åkte i dit en sväng. En söt liten beaglevalp som somnade i min famn^^ Endera för att den gillade mig eller så kanske för att jag var så tråkig, man vet ju aldrig :D Men så gulligt, jag är riktigt avusjuk just nu.
Har varit trött hela dagen och nu vill ögonen nästan inte hållas öppna så ska strax sova tror jag.
Dröm sött<3


Bara dålig mobilbild tyvärr men hade inte kameran med. Blev lite varmt att ligga i famnen så skönt med svalt golv^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0