Jobb i sommar!

Måndag 26 mars
Finska två timmar först sen började rellan och mitt arbete var det första som skulle presenteras så var inte Danne som jag jobbade med där. Jag trodde jag skulle bli tvungen att ha presentationen själv, usch. Men datorn tog evigheter på sig att starta så han han precis komma dit och presentaationen gick bra.
Stan med Sara, Katten och Cassu på håltimmarna. Sen gympa där vi dansade och spelade lite korgboll.
Kom hem och skulle precis hoppa i duschen när telefonen ringde. Jag har fått sommarjobb!! Skojskoj :) Så ringde den igen och det var Jenny som undrade om jag kom ner på gården och snackade lite så stod där och skvallrade om allt som hänt i säkert en timme. Äntligen slapp jag i duschen och nu tror jag jag ska läsa lite till historiaprovet så jag inte har så mycket sen :)


En fjantig bild tagen alldeles just.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0