Lite pluggas har jag endå fått gjort.

Tisdag 6 mars
Sista två timmar uppsatsskrivning. Som nästa ska vi skriva en analys. Funderar på att ta en film eller reklam men vet inte ennu. Vi fick sluta lite tidigare så jag stack en sväng på stan med Cassu. Snacka lite skit med Vicke och Jimmy i bussis nä Cassu väntde på sin buss. De mobbade mig som fan de jävlarna :D
Hemma har jag kollat tv och pluggat faktist. Hade tänkt att jag skulle försöka läsa en halv bok men riktigt så mycket blev det inte :/ Så har jag diskuterat en massa intressant med folk och även hunnit bli fly förbannad på en del människors beteende.
Kom alldeles just från duschen och nu är det bumms isäng!
Gonatt<3

Imorgon sticker jag till denna söta tös efter skola<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0