Liten, enkel kamera.


Maailman pienin zoomkamera stid det och liten är den, mindre än min telefon till och med.

Har länge funderat på att köpa en liten, enkel digitalkamera ganska länge för att inte alltid behöva släpa med mig systemkameran. Den här som jag hittade i Citymarket igår var liten, söt och inte farligt dyr så tänkte att jag skulle passa på. Ett riktigt impulsköp var det så hoppas bara att jag inte ångrar det.
Skärmen är liten och grafiken är inte mycket att tala om men bilderna i sig blev helt okej, en helt vanlig digitalkamera helt enkelt.

När jag frågade en som jobbade om den svara han bara "juh, juh, juh" (sådär med lite visslande ljud som man brukar tala om att ålänningar säger) på vad än jag frågade. Helt vrickat, jag fick ju inte vettiga svar på något och när han sa att det inte var något kort med visade han på ett som hängde där men det skulle inte ens passa i kameran. Smart snubbe dedärra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0