Pluggandet har börjat.

Torsdag 8 mars
Till skolan åtta för två timmar historia. Sen uppsatsskrivning, det enda jag gjorde var satt och sökte en bild att skriva en analys om. Stan med Sara på håltimmen. Rella två timmar och så till stan och träffa Ela som varit i påminne. Hängde med henne, Jenni och lite andra i bussis innan hon stack med bussen och jag kom hem och pluggade.
Med mindre än två veckor kvar, fem böker med runt 180 sidor i varje att läsa så växer stressen för varje timme som går men efter över tre timmars intensivt läsande är jag nu på sida 98 i första bocken. Inget att skryta om precis men har ju fått en början i varje fall. Men på helgen får jag verkligen ta mig i kragen och råplugga!
Resten av kvällen satt jag bara här och kollade på tv. Borde fortsatt att läsa men så blev det inte och städa skulle inte vara helt onödigt här det heller.

Jag diggar idén med Risifrutti men har aldrig riktigt tykt om det. Är inte så mycket för gröt å speciellt inte risgrynsgröt så när jag såg denna var jag tvungen att prova och hade höga förväntningar. Den levde nog till stor del också upp till förväntningarna, de var faktist riktigt god. Bra konsistens och av de med ris börjar jag nästan må illa men detta gick fint att äta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0