Psykologiskrivningen undan!

Skrev prov i sex timmar och tror det gick någorlunda men vågar inte tro något för vill inte bli besviken sen. Så kom jag hem och kollade filmen A Few Best Men som var helt okej men med helstört slut. Kollade även senaste avsnittet av Vampire Diaries. Så efter lite tjat gick jag med på att sticka ut och kruisa vilket var helt skoj till en början men samtalsämnena blev bara sjukt jävla enformiga och lite smått respektlösa eller hur man ska säga så kom hem rätt fort. Snacka med söta människor. Silvester som också skrev psykologin idag så vi snackade lite om provet och så lite babbel med en annan söt liten kompis som jag ska få krama lite här någon dag^^
Nu är jag heldöd och ska krypa isäng direkt.
Dröm sött<3

http://2.bp.blogspot.com/-PDEzAf3CJHU/Tu5gib6y-7I/AAAAAAAABvQ/5gFv9M13ZlQ/s1600/A+Few+Best+Men+soundtrack.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0