Studentskrivningarna är snart här.

Söndag 4 mars
Helslö dag, finns en massa som borde ha gjorts men så blev det inte. Bland annat borde jag pluggat till studentskrivningarna. Det är bara lite på två veckor kvar tills jag ska skriva och jag har knappt börjat läsa ennu. När jag tänker på det känner jag bara hur paniken kommer smygande. Jag hinner ju läsa, det är inte det men det är mycke och kort tid så det blir stressläsas igen... Det är inte så farligt heller egentligen men när det är så otroligt många olika teorier och namn man ska lära sig, sånt är jag inte alls bra på.
Öppnade boken i och för sig men det blev aldrig någo läst :/

Snubbar som dessa och deras teorier, skoj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0