Studieplaneringsdag.

Onsdag 7 mars
Enligt läseordningen borde jag börjat först tio men eftersom vi har en så kallad studieplaneringsdag så var det bara att dra sig till skolan redan till kvart över åtta. Sved lite gjorde det nog.
Något särskillt viktigt kändes det ju inte heller som vi fick veta. Det pågick till tolv och efter det stack jag med till Sara. Där chillade vi, snackade, surfade runt, åt godsaker och sånt tills klockan närmade sig sex och cirkelträningen skulle börja. Ingen bra idé att äta smaskiheter direkt innan träning... Underar hur länge det ska ta innan jag lär mig det.
Cirkelträningen gik bra och det var skönt att röra sig. Sprang gjorde vi däremot inte eftersom det var halt och jag hade inga såna skor heller.
Så hem, dusch, lite tv och så sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0