Go Danny!

Sitter och kollar på melodifestivalen.
Jag håller tummarna för ingen mindre än Danny såklart. Bara för att han är han, vad han än skulle sjunga skulle jag förmodligen hålla på honom. Hans röst är otrolig och han är typ vackrast ever! Dansen är bra men enligt mig är ljuseffektgrejjerna inte så nödvändiga men låten är bra, så glad och positiv, man blir bara så lycklig när man hör den.
Men om jag bortser från att Danny är Danny så tycker jag Molly eller Ulrik är värd en vinst men Loreen ligger gott till och så mycket som folk snackat om henne har hon nog bäst chans, själv tycker jag inte den är särskillt speciell men absolut inget speciellt heller.

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/419545_10150675508938781_35624488780_10183306_554821677_n.jpg

<3 Hittills har han två tolvor^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0