Stessig vecka framför mig.

Söndag 11 mars
Dagen har bestått av pluggas... Har massor kvar oh det känns som att jag i slutet av veckan kommer ha stressat sönder och dessutom vara så fullproppad med info så allt blandas ihop och skrivningarna kommer skita sig. Förutom psykologipluggandet har jag en uppsats, en artikel (och möjligen ytterligare en liten) och en massa finskaläxor att ta mig an innan veckan är slut. Nu ska jag sova gott efter en skön dusch.
Dröm sött<3

http://hofh.myshowroom.se/files/2011/08/l%C3%B6rdagens-outfit-pride.jpg

Jag önskar jag ägde en sån här ziperall. Tyvärr gör jag inte det och den säljs inte heller, det var bara någon specialmodell de hade på Pridefestivalen i Sverige. Så fin! Presis som tjejen på bilden, Hofh, hon har en superbra blogg för övrigt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vill också ha en sån! D:

Läser också Hofh's blogg btw :)

2012-03-14 @ 19:47:01
URL: http://mwalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0