Serendi och plugg.

Hade som planer för dagen att plugga psykologi, att skriva artikel och analys och att städa. Och en del fick jag i varej fall gjort.
Började tio och det var riktigt skönt. Hade dessutom bara två timmar. Efter skolan gick jag till Canny med Sara, Katten och Cassu, sen Serendi (typ ett café). Satt och snackade strunt och hade skoj.
Hem och äta glass och börja dagens pluggas. Läste ut den tredje boken så nu bara två kvar och kollade lite på gammla studentuppgifter... Det var få av dem jag tycker att jag skulle kunna svara på så börjar bli lite nervös.
Dammsugade och började med artikeln. Den är långt ifrån färdig och både den och analysen av reklambilden måste göras klara imorron. Usch men det är bara att bita ihop och få det gjort. Lite mera glass och så mycket mer har jag inte hunnit med faktist, och nu är det dags att sova.
Dröm söta drömmar<3

Söt Katten med god aptit :D


Kommentarer
Postat av: katten

fy usch!

2012-03-15 @ 08:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0