Full sådär på mitt på morgonen?

Fredag 16 mars
Det börjar bli en vana med att det händer underliga saker på morgnarna. Först håller jag på och svimma, sen slå huvudet i lampan och idag var jag superyr. När jag steg upp ville benen inte alls lyda, det känndes lite som att vara full. Smårolig men sjukt underlig känsla och den höll till viss del i sig hela dagen.
Modersmåål två första timmarna där jag skrev analysen klar (artikeln blev klar igårkväll och den blev fanemej inte bra). Hela finskatimmen satt jag och gjorde absolut inget. Men ingen var skärskillt koncentrerad så de flesta satt bara och snckade om allt möjligt. Sjukt chill dag och sen slutade jag.
Stan med Sara och Cassu. Canny hade fet rea så vi gick dit och jag hittade lite grejer.
Kom hem och läste lite psykologi och surfa runt en massa, sen packa ihop allt grejs hos pappa och åka till lägenheten.
Började reda upp min garderob eftersom allt låg i högar och ingen ordning alls. Sen var det att vika in allt jag hade med mig. Annars har jag kollat på djungelns drottning bland annat. Har inte sett så mycket ennu att jag riktitgt vet vad jag tycker men visst är det lite kul att se. Lite som Robinson fast i australien och endel av dem är fjantiga och man kan nog nästan kalla dem bimbon också :D Men jag tänker endå kolla det eftersom Caty är med
Nu ligger det fortfarande saker i min säng så ska röja lite där och sen sova.

Imorgon blir det kanske en sväng till Ekenäs på förmiddagen. Om inte så blir det psykologiplugg halva dagen vilket skulle vara nödvändigt. Lite plugg blir det i och för sig även fast jag åker men på källen sticker jag och fira väldens finaste och bästa Sara som ju fyller 18<3 Skoj! (Ett skojjigt kort borde jag också få fixat).
Dröm sött<3

Bruden i svart hår är Caty.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0