Lojo med kusinerna.

Söndag 18 mars
Vid 11 åkte vi till lojo med Robin, hans flickvän (sådär btw är de bara urgulliga tillsammans^^), Api och deras morsa. Först en loppis där jag hittade två par faruk som båda var sjukt fina. Men iget av paren passade på mig. Trots att de var samma storlek båda två var ena paret sjukt lösa och de andra för små... De hade typ tre cent som de vääägrade gå upp i gränen men annars skulle de varit helt perfekta och dom var så fina och jag blev skitsur när de inge fick på mig. Skulle de varit de som skulle varit stora skulle jag köpt dem och klippt till short men nej sån tur hade inte jag :P
Så citymarket och åt sedan en supergod smörgås på subway med mamma eftersom de andra åkte till simhallen.
Kom hem och läste ut fjärde boken, städade lite och sitter här nu. Borde läsa några sidor till ennu idag men skulle verkligen inte orka så vi får se.


Bilden är ju inge vidare men gott var det^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0