Sara fyller 18<3

Lördag 17 mars
Det blev inte att åka till Ekenäs eftersom mamma inte mådde bra så fick tur nog lite extra tid att plugga.
Så börjde det närma sig den stora kvällen så hoppade i duschen och göra sig klar. Packade present, fixade ett kort (det i inlägget under) och åkte till Sara.
Först var det bara vi och lite släktingar men så började det komma mer och mer folk. Nikke, Sebbe och Cassu bland andra. Vi hade superskoj. Blev bjudna på champis och massa annat gott, kollade film och lite gammla roliga bilder. Snacka om allt möjligt och fick höra en massa om hur det var i Korea när Nikke var där som utbyteselev och annat skoj.
Så började folk åka iväg och tillsist även jag eftersom Sara skulle fira sin myndighet med att sticka till Santa Fè (en pub i grannstaden) ;D Själv är jag bara en liten unge ennu så får snällt vänta några månader till.


Välkomstdrink.

Födelsedagsbarnet! Ennu ett stort grattis<3


Massa gäster (av någon anlädning hade jag inte alls fram kameran medan Nikke var där så på honom blev det ingen bild :O).


Denna söta flaska och en tröja fick hon av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0