Pessimist - Javisst! Nej usch.

Tydligen har jag för höga förväntnngar på mig själv så trots att jag varit yr från och till i en vecka, haft huvudvärk lite nu och då de sennaste dagarna och hade inte ätit eller druckit särskillt mycket så tog jag ut mig till fullo och det gillade inte min kropp så den sa emot och det var äckligt. Såg inget och det kändes som att ögonen gick i lås. Men efter att ha suttit och druckit vatten en stund var allt bra igen och jag kunde joina de andra. Jag kände mig bara så jävla dålig för jag menar vafan, det var inte ens sådär supertungt precis... -.-

Sådär för övrigt så tror jag mer och mer på det att man kan påverka hur man mår med tankarna varje dag som går. För jag menar nu när jag är trött och bara läser dagarna i ända så är jag skult negativ vilket jag inte är vad vid och orkar inte fundera så mycket på någon så nu tycks inget gå bra.
Ingen vidare skojjsig dag har det varit men jag är inte angstig fördet vilket är lite småunderligt.
Nu ska jag sova för imorgon kommer helt säkert bli en bättre dag oavstett hur dränkt jag kommer vara av böcker och papper :D


Lagom störd bild, jag vet.
Dröm sött<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej, allt bra idag?! :D

Följa varandra på bloglovin (om vi inte redan gör det)?! :D http://swaxu.bloggplatsen.se

2012-03-20 @ 11:30:11
URL: http://swaxu.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0