Inget vill liksom som jag vill idag.

Måndag 19 mars
Började dagen med en rejäl försovning. Vaknade en kvart innan jag skulle vara i skolan. Snöade gjorde det också. Varför kan inte våren komma nu redan, jag tycker det kunde vara dags! Så fick jag höra att jag tydligen hade tandkräm runt halva käften när jag sprang till skolan. Jaja, bevis på att jag borstat tänderna i varje fall, haha.
Stan en sväng och hem och plugga. Så var det dags att gå till sportfigur där jag trodde vi skulle få gymma men nejdå vi körde bodycombat, -attack och lite sånt istället. Besviken belv jag men visst var detta också kul förutom att jag inte rikti var i form så det svartnade framför ögonen på mig men efter en stund kunde jag vara med igen.
Och så när man kommer ut därifrån svettig, röd och äcklig så kommer ju självklart värsta snyggingen gående förbi, lite småironiskt sådär vilken otrolig tur jag tycks kunna ha idag...
Såfor det var slut kom jag hem, duschade, sov en timme och hela resten av eftermiddagen och kvällen gick åt till att plugga.
Mofa kom och kollade tv med världen volym också så kunde inte läsa om jag inte kröp in i garderoben så det gjorde jag. Haha, udda ställe att studera på kan tyckas men skit samma :D
Nu sitter jag här hjärndöd och överansträngd med huvudvärk och känner mej allmänt stressad. Så börjar jag åtta imorgon ingen dessutom.
Tänkte att jag skulle plugga på håltimmen imorgon så jag inte skulle sitta heeeela dagen imorgon också med böcker och papper men nej då ska vi hålla på med något annat onödigt så då får det bli en Dead but alive-dag med psykologin imorgon igen då och på onsdag klockan tre är det äntligen över :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0