Här har det varit dött ett tag nu.

Så nu har här varit dött i två veckor. Uups...

På måndagmorgon åkter vi iväg till flygplatsen och flög över till Sverige. Några timmar senare satt vi hemma hos moster och hennes man. Åt gott hela veckan, shoppade en del och hade skoj. Så mycke särskillt gjorde vi inte egentligen, mest chill men det var skönt det också. Och såklart en dag i Ge-kås också.

Det har hunnit byta månad igen. Mars är här och snart kan man börja kalla det vår.
http://30.media.tumblr.com/tumblr_m06t11VDkF1qfdwsio1_500.gif

Förra veckan hade vi flexvecka, i vilken jag hade en reklamkurs som var riktigt intressant. Men så lärorik var den kanske inte eftersom det mesta av tiden gick åt till att vi själva gjorde en engen reklam. Eller egentligen motreklam, jag gjorde mot dagens skönhetsideal och en annan mot McDonalds för det var det första jag kunde komma på.
Många timmar hade vi inte heller, ungefär hälften av vad vi borde haft så det var en kort och skön vecka.
Ganska så händelselös annars också.
Måndagen när vi kom hem stack jag direkt ut och kruisa med Ela och hennes syrror annars typ inget, på fredagen blev jag totalfeidad så även då var det totalt händelselöst så jag kan inte ens skylla min dåliga uppdatering på att jag har varit upptagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0