Historia som inte vill fastna.

Tisdag 27 mars
Religion, föreläsning om unisef, historia och finska. Sista timmarna modersmål. Vi fick ut uppsatserna, två av tre hade gått helt okej och läraren snackade på i evigheter om absolut inget utan upprepade bara allt hela tiden men tack och lov fick vi sluta nästan en timme tidigare.
Hemma har jag kollat tv och läst en hel del till historieprovet på torsdagen. Läste ju några sidor igår också, det är typ första gången någonsin som jag börjar plugga två dagar i förväg men bra kommer det endå inte att gå eftersom jag inte förstår eller ser något samband i det jag läser så det är omöjligt att få det att fastna på minnet.
Nu tänkte jag så småningom börja krypa under täcket. Kanske.
Imorgon blir det skola, läkarbesök, historiapluggas och träning så fullt upp helt enkelt.
Dröm sött<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0